Vår och nytt regntäcke!

Äntligen nalkades våren och värmen började så smått komma. Trots det så regnar det ju en del och vi vill inte ha en sjuk liten häst så nytt regntäcke inhandlades. Som alltid sitter täckena lite lustigt på Annie och detta var inget undantag... Eller så är det jag som tycker att det liksom "hänger ner" lite på sidorna. Nu gör det ingenting då Annie är en mycket duktig liten häst och hon har inte haft sönder något täcke egentligen på hela tiden hon bott hos oss.
"Hej hej! Jag ääälskar mitt nya regntäcke!"
"Hej syster! Se vad jag har fått." "Aha...? Du vet att jag oxå har ett va..?" "Ehhh..? Jaha....."
Underbaraste lilla hästen.. <3
Förhoppningen var ju att Annie snart skulle kunna få gå utan täcke då det snart var sommar. Eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0