1a på Rein In Sweden Non Pro listan för 2011!!!

Min syster har nog inte tyckt att det gått sådär superbra, trots allt, under 2011. På flera av årets tävlingar var det lite stolpe ut och nere på Bökebergs Arena har det inte riktigt velat sig hur vi än försökt få till det. Därför var det med stor glädje och ännu större stolthet som hon och även jag såklart, nåddes av beskedet att det på Rein In Sweden tävlingarna på Axvalla hade gått såpass bra att hon hamnat som no.1 på listan över Non Pros! På dessa tävlingar har Sandra och Annie tjänat 403 dollar. Priset var en jättestor och jättefin buckla som Sandra skulle få ta emot vid nästa Rein In Sweden tävling i April.
Tyvärr har jag inget kort på den, men den är verkligen enorm! Och jätteblank och fin...
Som kuriosa kan jag nämna att hade Sandra tävlat med Open ryttarna så hade hon hamnat på en 4e plats med sina intjänade pengar. Det kännns fint att Annie bidrar till sitt eget uppehälle.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0