Tiden flyger - vad har hänt sedan sist?

Svaret är; MASSOR! ;-) Det har varit clinics, skador, tävlingar och ännu mer skador och vintern har gått över till vår och snabbt över till sommar bara för att gå tillbaka till vår.

Fast jag kanske ska ta det från början?



När jag senast bloggade såg Långås ut mer eller mindre såhär. Vintern hade kvar sitt grepp om landskapet och jag tillhör den skara som verkligen *älskar* vintern! Och när jag menar vinter så menar jag snö och vackert väder. Gärna snöfall/snöstorm, men absolut inte snöblask...
Här är en vy tagen bort mot stallet och hagarna. Närmast har vi sommarhagen. Och på kansten ser ni Annie och mig när vi är ute och går i det fina vädret. ;-)

Nu ska detta göras riktigt så det blir lite olika inlägg framöver med vad som hänt. Välkommen åter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0