Mina fina älsklingar

Min sambo, Jörn, är med i stallet så ofta han hinner. Annie och han har nog ett speciellt band. "Morotsbandet" kallar jag det. Färgar jag Jörns hår orange så tror hon nog att han är en enda stor morot!
Skämt åsido, de fungerar jättefint ihop. Jörn är ingen hästmänniska så ibland blir det lite fel, men han gör absolut så gott han kan. Man KAN inte stanna en häst genom att... eh... smacka...?? =)
Ibland är de inte helt på det klara med vad den andra menar när det gäller kommunikation, men Annie brukar försöka reda ut begreppen och det syns på hennes öron och blick. Hon ser lite frågande ut och öronen står åt lite olika håll, men hon brukar lösa det. Hon tål mer av Jörn än av någon annan verkar det som. Kanske vet hon i sitt lilla häst-hjärta att han faktiskt inte menar illa när det blir fel ibland? Klok är hon i vilket fall som helst.





De är så fina ihop! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0